Dilmah Thé Culinaire - sztuka kulinarna i prawdziwa herbata
  • 0
  • 1
6.04.2006

Dilmah Thé Culinaire – sztuka kulinarna i prawdziwa herbata

Niezwykły aromat, egzotyczne pochodzenie oraz rytuał parzenia herbaty od wieków inspirowały artystów. Urzeczeni niezwykłym napojem byli również mistrzowie sztuki kulinarnej – już w XVII wieku pojawiły się pierwsze przepisy na potrawy z wykorzystaniem herbaty. Niestety, w ostatnich dziesięcioleciach blask herbaty został nieco przyćmiony, przede wszystkim na skutek działań globalnych marek, starających się uczynić z herbaty jednorodny w smaku „towar powszechnego użytku”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2006

Magne-B6 – lek na dzikość świata

„Bo świat jest dziki” – to hasło rozpoczynającej się na początku kwietnia kampanii preparatu Magne-B6, którą dla firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis przygotowała agencja Publicis. Celem kampanii jest pokazanie kobietom, aktywnym w życiu zawodowym i rodzinnym, że Magne-B6 to ich sprzymierzeniec w walce ze zmęczeniem z jednej strony i stresem z drugiej, czyli po prostu w pokonywaniu życiowych problemów. Nawet jeśli na drodze stanie im… trudny, czy agresywny szef. Ogłoszenia ukażą się w prasie kobiecej.