Telewizyjna kampania firmy Ziaja
  • 0
  • 1
12.10.2007

Telewizyjna kampania firmy Ziaja

15 października b.r. rozpocznie się telewizyjna kampania firmy Ziaja – polskiego producenta produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów.
Celem kampanii będzie budowanie wizerunku Ziaja jako silnej marki, będącej synonimem wysokiej jakości, atrakcyjnej ceny i kilkunastoletniej tradycji. W spotach reklamowych pojawi się krem oliwkowy Ziaja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2007

Torby przyjazne środowisku w Tesco

Tesco jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wymienia plastikowe jednorazowe reklamówki na torby przyjazne środowisku, wykonane z tworzywa, które szybciej ulega rozpadowi. Tym samym firma pomaga klientom chronić przyrodę i zmniejszać ilość plastikowych śmieci w środowisku. Dodatkowo klienci Tesco od listopada będą mogli wybrać ekologiczną „Torbę na Całe Życie”, którą kupuje się tylko raz, a później można ją wymieniać za darmo każdorazowo, gdy tylko się zużyje.