0 1 0 0 0 11.10.2007PZU i PZU Życie ogłoszą przetarg na obsługę ATL zgodny z zasadami SARPZU SA i PZU Życie SA ogłoszą przetarg na obsługę ATL zgodny z zasadami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. PZU podpisał list intencyjny w tej sprawie skierowany do SAR-u.
0 1 0 0 0 11.10.2007Soul and Mind interaktywnie dla Inter FragrancesFirma Inter Fragrances uruchomiła dwa nowe serwisy internetowe poświęcone pielęgnacji włosów oraz skóry. Strony prezentujące kosmetyki marki IF są elementem drugiego etapu kampanii informacyjnej „Zdrowe znaczy piękne.” rozpoczętej w lipcu br.
0 1 0 0 0 11.10.2007Wspólny konkurs Dziennika Łódzkiego i Łódzkiego Zakładu EnergetycznegoWe wtorek 9 października ruszył konkurs, którego organizatorami są: Łódzki Zakład Energetyczny S.A. wchodzący w skład Polskiej Grupy Energetycznej, lidera rynku energii oraz Dziennik Łódzki.
0 1 0 0 0 10.10.2007Bwin uruchamia program członkowski B’insideW programie B’inside klienci mogą zbierać punkty podczas korzystania z pokera, kasyna i gier, jak również dzięki zawieraniu każdego internetowego zakładu sportowego.
0 1 0 0 0 10.10.2007Lepiej poznać indywidualnego nabywcęGfK Polonia wprowadziła na polski rynek badanie monitorujące wybrane artykuły spożywcze, kosmetyki oraz wydatki na paliwo i telefonię komórkową. GfK Panel Indywidualny dostarczy firmom ważnych informacji o nabywcach ich produktów.
0 1 0 0 0 10.10.2007Althermedia rozszerza ofertę nośników reklamowychOd dziś Althermedia Sp. z o.o. posiadająca w 40 miastach 150 własnych nośników wielkoformatowych o wymiarach 50m2 i więcej rozszerza swoją ofertę nośników na sześć górskich miejscowości turystycznych - Ustrzyki Dolne, Krynicę Zdrój, Szczyrk, Szczawnicę, Sienną oraz Zieleniec.
0 1 0 0 0 10.10.2007Pkt.pl rozpoczyna dystrybucję regionalnych książek teleadresowych 2007/8Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, czołowy wydawca książek teleadresowych z danymi firm i instytucji w Polsce, rozpocznie wkrótce dystrybucję regionalnych książek teleadresowych pkt.pl w kolejnych 16 miastach w Polsce i ich regionach. Już po raz czternasty regionalne książki pkt.pl zawierające kompleksowe i aktualne informacje o firmach i instytucjach trafią do firm i osób prywatnych. Planowany nakład 16 regionalnych książek teleadresowych pkt.pl to 1.6 mln egzemplarzy. Dystrybucja potrwa do końca bieżącego roku.
0 1 0 0 0 10.10.2007Just dla PZUGdy rynek ubezpieczeniowy od miesięcy ostrzegał kierowców o możliwych podwyżkach cen ubezpieczenia komunikacyjnego OC, PZU – największy polski ubezpieczyciel – pozytywnie wszystkich zaskoczył. Jak podkreślają słowa piosenki zespołu Lady Pank, wykorzystanej w najnowszej kampanii, szansa na podwyżkę cen OC w PZU jest mniejsza niż zero, a to oznacza, że największy polski ubezpieczyciel utrzyma je na niezmienionym poziomie.
0 1 0 0 0 10.10.2007Komozja Family Co. nowym klientem Tauber PromotionTauber Promotion, jedna z najdłużej działających na polskim rynku agencji PR, podpisała umowę z firmą Komozja Family Co., producentem ekskluzywnych osób świątecznych i okolicznościowych.
0 1 0 0 0 10.10.2007Złote Spinacze 2007 – Jury przyznało nominacje do nagrody głównejZakończył się pierwszy etap konkursu na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Do drugiego etapu jury zakwalifikowało 30 prac zgłoszonych przez 30 instytucji.