Tej maszynie brakuje błysku (Business Week)
  • 0
  • 1
9.10.2007

Tej maszynie brakuje błysku (Business Week)

S. H. Wildstrom, Gateway's New One Lacks Wow, "Business Week", 4.10.2007

Artykuł, w którym chwaląc peceta składa się (zasłużony) hołd iMac'owi!;))

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2007

Jesienna kampania soków warzywnych Fortuny

Fortuna, jedna z najbardziej znanych marek soków, należąca do Agros Nova przystąpiła do ogólnopolskiej akcji promocji soków pomidorowych i wielowarzywnych. Dziś na antenie stacji ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7) oraz kanałów tematycznych rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową pod hasłem: Fortuna w Twoich rękach. Ambasadorką marki i bohaterką 30-sekundowego spotu telewizyjnego jest wschodząca gwiazda i wielka nadzieja polskiego himalaizmu – Kinga Baranowska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2007

Centralne obchody Światowego Dnia Serca w Łodzi

W centralnych obchodach Światowego Dnia Serca w Łodzi wzięło udział ponad 4 tysiące osób. W łódzkiej Manufakturze uczestnicy pikniku mogli skorzystać z porad ekspertów, wziąć udział w bezpłatnych badaniach profilaktycznych a także wysłuchać koncertu T.Love i Elektrycznych Gitar. Imprezę zorganizowało Polskie Towarzystwo Kardiologiczne a jej partnerem był Urząd Miasta Łodzi i TVP2. Honorowym patronem imprezy był Prezydent Miasta Łodzi, Pan Jerzy Kropiwnicki.