Espresso

8 października 2007

6 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2007

Coraz więcej gigantycznych reklam

Eric Pfanner, Sponsorem widoku z okna jest... (Gazeta.pl, tłum. z New York Timesa), 3.10.2007

Firma Ad-Air zainwestowała 5 milionów funtów na zakup lub dzierżawę ziemi w pobliżu dużych portów lotniczych. Planuje na niech umieścić reklamy, które będą mogli zobaczyć pasażerowie samolotów podchodzących do lądowania. Firma prowadzi już rozmowy z potencjalnymi klientami, w tym ze znanymi markami. Wprawdzie reklamy oglądane z okien samolotów nie są nowością, ale miło obserwować, jak rozwija się przewidziany i opisany przez Marketing przy Kawie trend.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2007

Głosowanie Rady Marek zakończone – Superbrands Polska wchodzi w kolejny etap projektu

Tegoroczna edycja projektu Superbrands Polska, wyłaniającego najsilniejsze marki konsumenckie, obecne w naszym kraju, przeprowadzana jest w nowej formule. O tym, jakiej marce zostanie przyznany tytuł Superbrand decydują już nie tylko eksperci z Rady Marek, ale też konsumenci oraz osoby zawodowo związane z marketingiem (np. specjaliści ds. marketingu, czy PR, brand managerowie, kierownicy marketingu, itp., a także studenci kierunków związanych z marketingiem).

5 października 2007

Poprzednie Następne