0 1 0 0 0 8.10.2007„Przebojowe wybory” w Vox FM8 października na antenie Radia Vox FM rusza 2-tygodniowa akcja pod hasłem „Przebojowe wybory”, która została poprzedzona akcją promocyjną w prasie („Super Express”) oraz na stronach internetowych Vox FM. Kreację przygotowała agencja Pentagon Media Team.
0 1 0 0 0 8.10.2007Wieczór pełen klasy i stylu – Belvedere i Franco FeruzziStyl i klasa to cechy charakteryzujące marki Belvedere i Franco Feruzzi, które połączyły swoje siły i stworzyły wyjątkowy pokaz najnowszej kolekcji mody męskiej, zaprezentowanej 28 września w warszawskim klubie Platinium.
0 1 0 0 0 8.10.2007Nagrody Światowego Związku Prasy dla „Gazety Wyborczej”Akcja obrony Rospudy i cykl redakcyjny „Polska dla Polaków” zostały nagrodzone w konkursie „World Young Reader Prize” zorganizowanym przez WAN. Wzięło w nim udział 300 gazet z całego świata, m.in. tak znane jak „El Pais”, „Miami Herald”, „Irish Independent”, „Die Zeit”, „Toronto Star”.
0 1 0 0 0 8.10.2007Swiift dla Dr Irena ErisAgencja Swiift przygotowała serwis internetowy nowych selektywnych kosmetyków męskich - Platinum Men, wchodzących w skład portfolio Dr Irena Eris.
0 1 0 0 0 8.10.2007Kanał Jurka Owsiaka w telewizji nowej generacji nKanał OTV wystartował z testową emisją 6 października o godzinie 10.00. Kanał dostępny jest w pakiecie „Style, moda, muzyka”.
0 1 0 0 0 8.10.2007HSBC rozszerza działalność w sektorze bankowości korporacyjnej w PolsceWystartowała kampania reklamowa HSBC promująca działalność w sektorze bankowości korporacyjnej w Polsce. Adresatami kampanii są przedsiębiorstwa, do których HSBC kieruje swoją ofertę międzynarodowych rozwiązań bankowych i wsparcie w konkurowaniu na arenie międzynarodowej.
0 1 0 0 0 6.10.2007Coraz więcej gigantycznych reklamEric Pfanner, Sponsorem widoku z okna jest... (Gazeta.pl, tłum. z New York Timesa), 3.10.2007Firma Ad-Air zainwestowała 5 milionów funtów na zakup lub dzierżawę ziemi w pobliżu dużych portów lotniczych. Planuje na niech umieścić reklamy, które będą mogli zobaczyć pasażerowie samolotów podchodzących do lądowania. Firma prowadzi już rozmowy z potencjalnymi klientami, w tym ze znanymi markami. Wprawdzie reklamy oglądane z okien samolotów nie są nowością, ale miło obserwować, jak rozwija się przewidziany i opisany przez Marketing przy Kawie trend.
0 1 0 0 0 6.10.2007Głosowanie Rady Marek zakończone – Superbrands Polska wchodzi w kolejny etap projektuTegoroczna edycja projektu Superbrands Polska, wyłaniającego najsilniejsze marki konsumenckie, obecne w naszym kraju, przeprowadzana jest w nowej formule. O tym, jakiej marce zostanie przyznany tytuł Superbrand decydują już nie tylko eksperci z Rady Marek, ale też konsumenci oraz osoby zawodowo związane z marketingiem (np. specjaliści ds. marketingu, czy PR, brand managerowie, kierownicy marketingu, itp., a także studenci kierunków związanych z marketingiem).
0 1 0 0 0 5.10.2007Zabawa i zdrowe stopyNiezwykle kolorowo, firma Bartek otworzyła swój kolejny sklep w Gdańsku. Tym razem postawiono na zabawę z dziećmi. Dziecięcy casting na bartkową stópkę, ozdabianie Wielkich Butów, kąciki plastyczne i gra w Zośkę to tylko nieliczne atrakcje czwartkowego otwarcia.
0 1 0 0 0 5.10.2007Konferencja „Monitoring Rynku Budowlanego 2007”Konferencja to jedno z najważniejszych wydarzeń w sektorze branży budowlanej, które już po raz dziesiąty organizowane jest przez agencję ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.