Codido wygrywa Złoty Bit w przemyśle
  • 0
  • 1
9.10.2007

Codido wygrywa Złoty Bit w przemyśle

Podczas tegorocznej edycji konferencji "IT w Przemyśle GigaCon" platforma Codido została uhonorowana nagrodą "Złotego bitu". Nagroda została przyznana na podstawie głosowania uczestników konferencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2007

Jesienna kampania soków warzywnych Fortuny

Fortuna, jedna z najbardziej znanych marek soków, należąca do Agros Nova przystąpiła do ogólnopolskiej akcji promocji soków pomidorowych i wielowarzywnych. Dziś na antenie stacji ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7) oraz kanałów tematycznych rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową pod hasłem: Fortuna w Twoich rękach. Ambasadorką marki i bohaterką 30-sekundowego spotu telewizyjnego jest wschodząca gwiazda i wielka nadzieja polskiego himalaizmu – Kinga Baranowska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2007

Centralne obchody Światowego Dnia Serca w Łodzi

W centralnych obchodach Światowego Dnia Serca w Łodzi wzięło udział ponad 4 tysiące osób. W łódzkiej Manufakturze uczestnicy pikniku mogli skorzystać z porad ekspertów, wziąć udział w bezpłatnych badaniach profilaktycznych a także wysłuchać koncertu T.Love i Elektrycznych Gitar. Imprezę zorganizowało Polskie Towarzystwo Kardiologiczne a jej partnerem był Urząd Miasta Łodzi i TVP2. Honorowym patronem imprezy był Prezydent Miasta Łodzi, Pan Jerzy Kropiwnicki.