1 0 11.12.2017Teekanne promuje herbatę Lovekampanie reklamowe Tweet4 grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Teekanne. W spocie promowana jest herbata Love.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 1 0 0
0 0 0 0 1 11.12.2017PKN Orlen wybrał agencję kreatywnąPKN Orlen zakończył postępowanie przetargowe na agencję kreatywną, która stworzy nową platformę komunikacji wizerunkowej firmy. Najlepiej dopasowana do potrzeb marki okazała się propozycja agencji Publicis.
0 4 0 0 1 11.12.2017Osoby z wysokimi zarobkami częściej kupują prasę – pokazuje badanie PBC290 tys. Polaków osiąga miesięczne dochody powyżej 14 tys. zł. Co drugi badany z tej grupy wydaje miesięcznie na ubrania ponad 2 tys. zł, a co trzeci rocznie 50 tys. zł na wyjazdy turystyczne. Raport Polskich Badań Czytelnictwa pokazuje, że wraz z zawartością portfela oraz aktywnością konsumencką rośnie też czytelnictwo prasy.
6 0 0 0 1 11.12.2017YouTube Rewind – najpopularniejsze filmy w PolsceYouTube opublikował doroczny ranking najpopularniejszych filmów. W Polsce w 2017 r. najchętniej wyświetlanym wideo został teledysk do piosenki „Miłość w Zakopanem” Sławomira. Na podium są też Kabaret Czwarta Fala i kanał Ucho prezesa.
0 7 0 0 1 11.12.2017Polski Internet w listopadzie. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w listopadzie 2017 r. wyniosła ogółem 27,7 mln. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 24,2 mln. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 21,5 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.