0 1 0 0 0 29.08.2005Marka REPORTER wyróżniona „Laurem Konsumenta 2005”Pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa przeprowadzane były badania, na podstawie których wyłonione zostały najpopularniejsze produkty na krajowym rynku. Marka REPORTER uzyskała ogólnopolskie wyróżnienie „LAUR KONSUMENTA 2005” w kategorii „Sieci sklepów odzieżowych”. Laureat otrzymuje godło wraz z prawem do nieodpłatnego wykorzystywania jego znaku graficznego.
0 1 0 0 0 29.08.2005OnetKontekst: zarabiaj razem z Onet.plNajwiększy polski portal wprowadza OnetKontekst: pierwszy polski system umożliwiający wyświetlanie reklam internetowych na serwisach www zewnętrznych w stosunku do Onet.pl. Portal oferuje niezależnym witrynom internetowym udział w zyskach dzięki wyświetlaniu boksów reklamowych.
0 1 0 0 0 29.08.2005Nowe Bramki w Era OmnixPolska Telefonia Cyfrowa Sp. z o. o. zaproponowała użytkownikom serwisu Era Omnix nowe rozwiązania: „Bramkę Sponsorowaną” i „Bramkę Multimedialną Omnix”, zastępując nimi dotychczasowe trzy bramki SMS.
0 1 0 0 0 29.08.2005Ranking najlepszych sklepów internetowychW Polsce działa około tysiąca internetowych sklepów. Nie wszystkie jednak mają dobrą renomę. Gdzie warto robić zakupy, w którym sklepie najlepiej zamówić pistolet, a jaki adres wstukać w poszukiwaniu książki lub płyty? Na te pytania odpowiada najnowszy ranking portalu finansowego Money.pl i tygodnika Wprost.
0 1 0 0 0 29.08.2005Agencja Reklamowa S4 wygrywa przetarg Géant PolskaAgencja Reklamowa S4 zwyciężyła w przetargu na obsługę kreatywną Kampanii Urodzinowej Géant Polska. Przetarg był dwuetapowy, w finale konkursu S4 pokonała, TequilęPolska. Ocena propozycji agencji nastąpiła w kilku kategoriach, m.in. zrozumienie briefu, kreacja i prostota zaproponowanego rozwiązania. S4 poradziła sobie najlepiej w realizacji większości z nich – mówi Dorota Anchim, kierownik ds. komunikacji w Géant Polska.
0 1 0 0 0 29.08.2005„Pełniejszy smak życia” – kampania reklamowa Primy FinezjiOd początku września rusza telewizyjna kampania reklamowa kawy mielonej Primy Finezji. Jej celem jest budowanie wizerunku Primy Finezji i pozyskanie nowych konsumentów kawy. Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide, zaś za planowanie mediów MediaCom Warszawa.
0 1 0 0 0 29.08.2005TBWA mówi STOP agresjiAgencja TBWA na zlecenie Komitetu Ochrony Praw Dziecka (KOPD) przygotowała kampanię promującą akcję społeczną „Agresja zabija”, której celem jest uwrażliwienie odbiorców na fakt istnienia w życiu codziennym agresji, zarówno fizycznej jak i mentalnej. Kampania, która rozpoczyna się pod koniec sierpnia, zainicjowana została przez posłankę, Przewodniczącą Zarządu Krajowego KOPD, Mirosławę Kątną.
0 1 0 0 0 29.08.2005SAMAR wspólnie z ITBC Communication rozpoczyna badanie działań PR w branży motoryzacyjnejITBC Communication, agencja PR oraz Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, rozpoczną we wrześniu br. przekrojowe badanie dotyczące działań public relations w branży samochodowej.
0 1 0 0 0 29.08.2005New www – EventLab już w internecieAgencja marketingu doświadczeń EventLab wprowadza swoją stronę internetową. Twórcy strony skupili się na funkcjonalności i prostej nawigacji nie pomijając także estetyki. Kompleksowa formuła strony obejmuje zarówno wiadomości o samej firmie jak również pełne informacje o wykorzystywanych w działalności narzędziach jak i prezentacje już wykonanych projektów. www.eventlab.pl
0 1 0 0 0 29.08.2005PARTNER ASM dla AMBRA S.A.Promocje sprzedaży i merchandising realizuje dla firmy AMBRA S.A. agencja PARTNER ASM. W ramach akcji PARTNER ASM realizuje animacje sprzedaży oraz degustacje na terenie wybranych sieci punktów sprzedaży. Promowane są nowe rodzaje vermouthu Cin&Cin - wersja wytrawna dla koneserów Extra Dry, oraz dwie zupełnie nowe wersje smakowe Lemoncini i Orancini, a także Dorato Spumante Mix – o smakach pesca (brzoskwinia) i fragola (truskawka). Animacje i degustacje realizowane przez PARTNER ASM potrwają do końca b.r.