TBWA pomaga zmienić „wyrok”
  • 0
  • 1
10.01.2006

TBWA pomaga zmienić „wyrok”

Ruszyła społeczna kampania pt. „Wyrok” przygotowana przez agencję TBWA dla Fundacji Urszuli Jaworskiej. Celem kampanii, która potrwa do końca marca br., jest pozyskanie funduszy na badania potencjalnych dawców szpiku kostnego zarejestrowanych w Banku Dawców Szpiku założonym przez Fundację.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

G.

18 lat temu

Oglądanie reklam

Proponuję autorom serwisu dołączać do artykułów nie tylko linki do reklam telewizyjnych ale także prasowych- przy tym artykule w ogóle nie widać co jest na plakacie ani nie ma spotu. Tylko subiektywne opinie :-)

10 stycznia 2006