TBWA i Polska Akcja Humanitarna pomogą Ci zrobić dobry uczynek
  • 0
  • 1
14.03.2006

TBWA i Polska Akcja Humanitarna pomogą Ci zrobić dobry uczynek

W połowie stycznia ruszyła kampania społeczna przygotowana przez agencję TBWA dla Polskiej Akcji Humanitarnej. Celem kampanii, która potrwa do końca kwietnia br., jest zachęcenie ludzi do przekazania 1% swojego podatku dochodowego na rzecz PAH.
Kampania obecna jest przede wszystkim w prasie, na tablicach reklamowych w pociągach Inter City oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2006

„Documentny outsourcing”

ArchiDoc, największa polska firma świadcząca usługi kompleksowego zarządzania dokumentami, z początkiem kwietnia b.r. rozpocznie kampanię reklamową – pierwszą tak szeroką kampanię, realizowaną przez firmę tego sektora rynkowego. Działania reklamowe, prowadzone pod hasłem „Documetny outsourcing”, będą skoncentrowane na sektorach bankowym, finansowym i ubezpieczeń. Kampania obejmie prasę gospodarczą oraz Internet i potrwa dwa miesiące.