Wiosenna kolekcja Aygo
  • 0
  • 1
13.03.2006

Wiosenna kolekcja Aygo

„Wiosenna kolekcja Aygo” – to kolejna odsłona kampanii „Wyróżnij się”, jaką dla Toyota Motor Poland przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Jej celem jest prezentacja specjalnie przygotowanej na wiosnę limitowanej edycji wzorów graficznych karoserii Aygo oraz zachęcenie do zakupu Toyoty Aygo w kredycie 60/40.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2006

Wysokie loty OS3 – Globalny serwis internetowy PLL LOT

Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły nowy, globalny serwis internetowy www.lot.com, który przede wszystkim umożliwia internautom rezerwację i zakup biletów lotniczych, pozyskanie informacji o procedurach i udogodnieniach związanych z podróżą, promocjach i programach lojalnościowych. Serwis zawiera również rozbudowaną część korporacyjną zawierającą nowoczesne rozwiązania biura prasowego oraz szereg informacji o historii spółki, sojuszu Star Alliance, samolotach i pracownikach.