0 1 0 0 0 10.09.2007Free-hotspot.com obsłuży Grupę PremMiędzynarodowa grupa hotelarska Prem ogłasza, że wybrała firmę free-hotspot.com na swojego dostawcę darmowego Wi-Fi do wszystkich hoteli tej grupy w Europie.
0 1 0 0 0 10.09.2007E-Work@Home, czyli nowy wymiar pracyJapoński koncern Matsushita Electric Industrial, znany najbardziej z marki Panasonic, od początku 2007 roku wdraża nowatorski projekt e-Work@Home.
0 1 0 0 0 10.09.2007Rusza telewizyjna kampania reklamowa CHH Maximus w TVP3We wrześniu rusza telewizyjna kampania reklamowa Centrum Handlu Hurtowego Maximus. Spoty emitowane będą przed prognozą pogody o godzinie 18.30 i 22:00, już od 6 września w TVP3 w Warszawie, Łodzi i Katowicach.
1 1 0 0 0 10.09.2007McCann Erickson dla MasterCardRuszyła nowa kampania MasterCard z serii "Bezcenne". Tym razem kampania skierowana jest do właścicieli małych i średnich firm. Kampanię przygotowała agencja McCann Erickson.
0 1 0 0 0 10.09.2007Epuls 3.1 i nowości dla reklamodawcówUruchomiona została nowa wersja serwisu społecznościowego dla młodzieży Epuls. Użytkownicy portalu otrzymali nowe funkcje i działy oraz zmieniony wygląd serwisu. Dla reklamodawców przygotowano natomiast specjalną ofertę z nowymi możliwościami komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 10.09.2007Chocolissimo na pokładach samolotów AirtaxiOd września pasażerowie korzystający z lotów czarterowych za pośrednictwem Airtaxi, będą częstowani luksusowymi słodyczami Chocolissimo.
0 1 0 0 0 10.09.2007Wideo, foto i audio w Wirtualnej PolsceWystartował serwis społecznościowy WP – studio.wp.pl. Serwis umożliwia użytkownikom zamieszczanie w sieci własnych filmów, zdjęć i innych plików graficznych, a także nagrań muzycznych.
0 1 0 0 0 10.09.2007IV Forum Marketingu i Reklamy4 października br., w Warszawie, odbędzie się IV Forum Marketingu i Reklamy "Nowości technologiczne IT zwiększające efektywność promocji".
0 1 0 0 0 10.09.2007Momentum Worldwide zgromadziła 88 000 fanów Xbox’aTego lata nad polskim morzem panowała konsola Xbox 360. Roadshow nowej konsoli, który zorganizowała Momentum Worldwide, odwiedziło w ciągu 38 dni 88 000 osób wypoczywających w Pobierowie i Mrzeżynie.
0 1 0 0 0 10.09.2007S4 dla Parkridge Retail PolandAgencja Reklamowa S4, w ramach obsługi firmy Parkridge Retail Poland, przygotowała kampanię informującą o otwarciu pierwszej galerii rozrywkowo - handlowej w Polsce tego developera – Focus Parku w Rybniku.