0 2 0 0 0 8.05.2013„Mała słodycz, wielka sprawa!” – promocja z kampanią charytatywnąPrzed zbliżającym się Dniem Dziecka, 29 kwietnia ruszyła akcja marki Pulmoll. Promocję dropsów tej marki połączono z działaniami, dzięki którym pięćdziesięcioro podopiecznych Krajowego Stowarzyszenia Resocjalizacji otrzyma wymarzone prezenty.
1 1 0 0 0 8.05.2013Cukierki Verbena z pierwszą kampanią w kinach (wideo)10 maja rozpocznie się kampania reklamowa cukierków Verbena o smaku zielonej herbaty. Jednym z jej elementów będzie emisja 30-sekundowych spotów w kinach Cinema City w Polsce. Akcje promocyjne będą też towarzyszyły majowym seansom Ladies Nights.
0 2 0 0 0 8.05.2013Płatności zbliżeniowe coraz popularniejsze w Polsce – badanie First Data PolskaPorównanie pierwszych kwartałów zeszłego i bieżącego roku pokazuje, że liczba transakcji zbliżeniowych wzrosła w Polsce o 250%, a ich wartość zwiększyła się czterokrotnie. Wpływa na to masowość wydawanych przez banki kart oraz szybki przyrost ilości instalowanych terminali. First Data Polska, właściciel marki Polcard, prezentuje pierwsze w 2013 r. zestawienie dynamiki rozwoju rynku płatności zbliżeniowych w Polsce.
0 1 0 0 0 8.05.2013Badanie ICAN Institute na temat polskiego rynku performance marketingu (infografika)Polski rynek performance marketingu nie rozwija się tak dynamicznie, jak ten na Zachodzie. Takie są wnioski z badania przeprowadzonego przez ICAN Institute na zlecenie iProspect.
0 2 0 0 0 8.05.2013Polacy zamierzają oszczędzać – wynika z badania OMD59% Polaków deklaruje, że będzie oszczędzać – wynika ze „Wskaźnika Intencji Zakupowej” domu mediowego OMD. Liczba respondentów, którzy zapowiadają ograniczenie wydatków, nie zmieniła się znacząco w kwartalnych wynikach badania w porównaniu do rezultatów opublikowanych w lutym (wtedy było to 62%).
1 1 0 0 0 8.05.2013Trwa kampania wizerunkowa Red Bulla (wideo)Z końcem kwietnia ruszyła wizerunkowa kampania promująca World of Red Bull. Obejmuje swym zasięgiem telewizję, kino oraz działania on-line.
0 1 0 0 0 8.05.2013Codemedia jedyną polską agencją na krótkiej liście Mixx Awards EuropeDom mediowy Codemedia znalazł się na krótkiej liście nominowanych do nagród Mixx Awards Europe w konkursie organizowanym przez IAB Europe. To jedyna agencja z Polski, która w tym roku dotarła tak daleko.
0 1 0 0 0 8.05.2013Gedeon Richter rozszerza współpracę z Faster & BetterKoncern farmaceutyczny Gedeon Richter rozszerzył współpracę z Faster & Better. Agencja zajmie się działaniami związanymi z promowaniem leków kardiologicznych w Internecie.
2 1 0 0 0 8.05.2013Aqualoopa tworzy mural dla Opla (wideo)W ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowy model Opla (Adam) użytkownicy Facebooka mogą wpływać na kształt muralu powstającego w centrum Warszawy przy stacji metra Politechnika. Do współpracy przy tym projekcie zaproszono Igora Chołdę, czyli Aqualoopę – artystę tworzącego murale i graffiti.
0 3 0 0 0 8.05.2013„Gazeta Wyborcza” w lustrzanym odbiciu zaprojektowanym przez Mirosława Bałkę8 maja (w środę) w dolnośląskim wydaniu „Gazety Wyborczej Wrocław” opublikowane zostaną specjalne strony zaprojektowane przez wybitnego twórcę współczesnego, rzeźbiarza Mirosława Bałkę.