Golden Arrow 2020
  • 0
  • 1
28.04.2020

Golden Arrow 2020

2020 rok przyniósł wiele niespodziewanych zmian. Także w konkursie Golden Arrow. Wprowadzono m.in. kategorię specjalną marketing w czasie pandemii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48486 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2020

GetBack wprowadzał w błąd nabywców obligacji – decyzja prezesa UOKiK

„Bezpieczna inwestycja”, „stabilna sytuacja finansowa firmy”, „ekskluzywna oferta” – tak przedstawiciele spółki GetBack wprowadzali konsumentów w błąd. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny uznał, że spółka dopuszczała się nieuczciwych praktyk rynkowych przy oferowaniu i sprzedaży obligacji korporacyjnych. Decyzja będzie pomocna przy dochodzeniu przez konsumentów roszczeń w sądach.

27 kwietnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2020

Pogodny pesymizm – jak zmieniają się nastroje Polaków w czasie izolacji? Badanie SWResearch

Już ponad połowa Polaków (55%) przewiduje, że pandemia w kraju wygaśnie nie wcześniej niż za 3 miesiące – wynika z najnowszej edycji barometru nastrojów konsumenckich „Polacy w czasie epidemii”, zrealizowanego przez agencję badawczą SWResearch. Istotnie za to rozbudziły się nadzieje co do rychlejszego swobodnego korzystania z centrów handlowych, kin i teatrów – 73% Polaków liczy na ponowne otwarcie tych miejsc już w ciągu najbliższego miesiąca.