Sztafeta Fruttis dla Wielkiej Orkiestry Światecznej Pomocy - Marketing przy Kawie
Sztafeta Fruttis dla Wielkiej Orkiestry Światecznej Pomocy
  • 0
  • 1
6.01.2006

Sztafeta Fruttis dla Wielkiej Orkiestry Światecznej Pomocy

Zawodniczki Sztafety Fruttis wspierają Wielką Orkiestrę Światecznej Pomocy. Wszyscy, którzy także chcą wesprzeć Orkiestrę, mogą wziąć udział w licytacji zdjęcia dziewczyn z ich autografami. Dodatkowo Małgorzata Pskit, jedna z zawodniczek Sztafety Fruttis, wystawiła na aukcję swój sportowy dres.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.01.2006

EMC nabywa od Acxiom oprogramowanie gridowe

5 stycznia b.r. EMC Corporation i Acxiom Corporation ogłosiły partnerstwo w zakresie połączenia wiodącej na rynku, opracowanej przez Acxiom informacyjnej technologii gridowej z portfolio oferowanych przez EMC produktów oraz usług w obszarze przechowywania danych i zarządzania informacjami. Obie firmy zamierzają wspólnie rozwijać i wprowadzać na rynek nowe, elastyczne i wydajne rozwiązania, które umożliwią klientom na bardziej efektywne wykorzystanie technologii gridowej w ich procesach biznesowych. EMC nabyło także od Acxiom oprogramowanie obsługujące działania na bazach danych w technologii grid za sumę 30 mln $, które zostało zbudowane przez ekspertów Acxiom na potrzeby współpracujących z firmą klientów.

5 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2006

Sezon urodzinowy z S4 – 2. urodziny Karty Géant

Pod hasłem 1 500 000 prezentów dla 1 500 000 lojalnych Klientów Agencja Reklamowa S4 zorganizowała 2. urodziny Karty Géant. By dołączyć do grona zwycięzców, wystarczy zrobić zakupy w Géant za minimum 10 zł, okazać przy kasie Kartę Géant i wylosować kupon. W trwającej od 4 do 29 stycznia 2006 roku akcji wygrywa każdy los. Wśród nagród znajduje się m.in. 100 dwuosobowych wycieczek do Tunezji, 72 cyfrowe aparaty firmy Kodak oraz 72 odtwarzacze MP3 firmy Sony. Do wygrania jest także ponad 11 milionów punktów, które można wymieniać na prezenty z katalogu Géant. S4 jest odpowiedzialne za kreację wszystkich materiałów oraz obsługę akcji.