Szapołowska, Kupicha i Włodarczyk w kampanii wizerunkowej „Faktu” (wideo)
  • 1
  • 1
29.08.2011

Szapołowska, Kupicha i Włodarczyk w kampanii wizerunkowej „Faktu” (wideo)

20 sierpnia dziennik „Fakt” rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Co Pan/Pani myśli o Fakcie?”, w której znane osoby z różnych dziedzin życia wypowiadają swoje szczere zdanie o gazecie. Gwiazdy biorą udział w kampanii bez wynagrodzenia. Symboliczne honorarium przekazywane jest na cel charytatywny. Informacja o tym znajduje się na layoutach prasowych i outdoorowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2011

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2011

Kulturowy i konsumencki raport „Męskość 2011”

Semiotic Solutions Polska, Insight Shot oraz firma Metafora w sierpniu 2011 r. przygotowały pierwszy w Polsce syndykatowy raport „Męskość 2011”. Wykorzystuje on wnioski z badań przeprowadzonych czterema metodami jakościowymi. Połączono metody analiz semiotycznych, analiz głębokich metafor, wywiadów etnograficznych oraz zogniskowanych wywiadów grupowych. Efektem jest materiał pokazujący, czym jest męskość w polskiej kulturze, co znaczy męskość oraz jak się zmienia podejście do męskości wśród kobiet i mężczyzn.