Kulturowy i konsumencki raport „Męskość 2011”
  • 0
  • 0
29.08.2011

Kulturowy i konsumencki raport „Męskość 2011”

Semiotic Solutions Polska, Insight Shot oraz firma Metafora w sierpniu 2011 r. przygotowały pierwszy w Polsce syndykatowy raport „Męskość 2011”. Wykorzystuje on wnioski z badań przeprowadzonych czterema metodami jakościowymi. Połączono metody analiz semiotycznych, analiz głębokich metafor, wywiadów etnograficznych oraz zogniskowanych wywiadów grupowych. Efektem jest materiał pokazujący, czym jest męskość w polskiej kulturze, co znaczy męskość oraz jak się zmienia podejście do męskości wśród kobiet i mężczyzn.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2011