0 1 27.09.2005Światowy Dzień Serca z Florą pro.activexperiential marketing TweetPonad 10 tysięcy osób odwiedziło stoisko Flory pro.activ podczas Światowego Dnia Serca.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 27.09.2005Kampanią jesień się zaczynaWłaśnie rozpoczęła się nowa kampania produktów Aviko. Jej celem jest kontynuacja budowy nowego wizerunku marki Aviko oraz promowanie szerokiego asortymentu produktów i nowości w portfelu produktów mrożonych: knedli z owocami, placków ziemniaczanych oraz pyz z mięsem.
0 1 0 0 0 27.09.2005Karty kredytowe, debetowe, obciążeniowe – do kogo z ofertą?Ciekawy produkt skierowany do banków przygotowała Spółka PCM. Oferuje ona bazę osób, które w najbliższym czasie chcą ubiegać się o różne rodzaje kart płatniczych.
0 1 0 0 0 27.09.2005Pierwsza Dama Litwy otwiera Vabbi Factory Outlet„Cieszę się, że dwa zaprzyjaźnione kraje współpracują ze sobą i że polska firma otwiera swój sklep w Wilnie” – tymi słowami żona prezydenta Litwy - Alma Adamkienia (Adamkus) – uroczyście otworzyła pierwszy zagraniczny sklep Vabbi Factory Outlet. Otwarcie odbyło się w sobotnie przedpołudnie, 24 września br. W gronie gości znalazły się władze lokalne, w tym mer okręgu Soleczniki - Leonard Talmont.
0 1 0 0 0 27.09.2005Niezwykła promocja singla „Biały Anioł”Carrefour Polska po raz pierwszy w historii firmy zaangażował się w niezwykłe przedsięwzięcie promocyjno-sprzedażowe na rynku polskim. Na terenie hipermarketów sieci w całym kraju w pierwszym tygodniu października br. pojawi się w sprzedaży niebywała płyta muzyczna – „Biały Anioł” z udziałem Piotra Cugowskiego. Dochód ze sprzedaży w całości przeznaczony jest na cele charytatywne – spełnianie marzeń nieuleczalnie chorych dzieci.