0 1 0 0 0 28.09.2005IMAGINE – globalna kampania Samsung startuje w PolsceW poniedziałek (26.09) ruszyła w polskiej telewizji nowa kampania brandingowa Samsung Electronics. Jest ona elementem globalnej kampanii, która rozpoczęła się w niektórych krajach już w czerwcu i jest sukcesywnie rozszerzana na kolejne rynki.
0 1 0 0 0 28.09.2005Złoty Orzeł Brief for PolandPodczas ogólnopolskiego konkursu reklamy Złote Orły, zostanie wręczona specjalna nagroda, Złoty Orzeł Brief for Poland w kategorii „promocja regionu”. Przyznanie statuetki Złoty Orzeł Brief for Poland ma na celu wyłonienie najlepiej promującego się regionu w Polsce, stawiającego na pokazanie tradycji i dziedzictwa kulturowego regionu.
0 1 0 0 0 28.09.2005Największy bilet świataW najbliższą niedzielę, 2 października, lubelska agencja Cumulus ustanawiać będzie dla swojego klienta MPK Lublin - nowy Rekord Guinnessa w kategorii "Największy na świecie bilet miesięczny". To wydarzenie będzie głównym punktem programu pierwszego w prawie osiemdziesięcioletniej historii Dnia Otwartego w MPK Lublin. Całością prac public relations oraz organizacją eventu zajmuje się agencja Cumulus (www.agencjacumulus.pl).
0 1 0 0 0 28.09.2005Wybór partnerów do jesienno-zimowej kampanii NEONET SANEONET SA, jedna z wiodących w Polsce sieci sprzedaży hurtowej i detalicznej sprzętu AGD i RTV, rozstrzygnęła przetargi na wykonawców planowanej na czwarty kwartał tego roku kampanii wizerunkowej. Przetarg na dom mediowy wygrała firma Intermedia z Krakowa. Wybrany dom produkcyjny to Redit z Krakowa. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Dynamo z Wrocławia (kontynuacja wcześniejszej współpracy).
0 1 0 0 0 28.09.2005Znasz to uczucie, że coś Cię ominęło?Od kilku dni trwa kampania informacyjno-promocyjna firmy KOMANDOR, wykonującej zabudowy z drzwiami przesuwanymi. Zabudowy te podlegają odliczeniu z tytułu ulgi remontowej 19% - w tym roku po raz ostatni.
0 1 0 0 0 28.09.2005Kolejny etap kampanii Western Union3 października ruszy kolejny etap kampanii wizerunkowej firmy Western Union, światowego lidera na rynku transferów pieniężnych.
0 1 0 0 0 28.09.2005TBWA i Jan Jakub Kolski na wspólnym planie dla Fundacji „AKOGO?”26 września około godz. 19:30 w podziemiach Kościoła Pokamedulskiego w Lasku Bielańskim padł ostatni klaps filmów kręconych przez TBWA do kampanii społecznej Fundacji Ewy Błaszczyk „AKOGO?”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem ludzi w stanie śpiączki. Filmy będzie można oglądać na ekranach telewizorów i w kinach od listopada br.
0 1 0 0 0 28.09.2005Badania kampanii autopromocyjnej „Natura Cityboard Media”Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, zrealizowała w sierpniu 2005 r. autopromocyjną kampanię, prezentującą naturę Cityboard Media – jej filozofię działania oraz sposób planowania i realizacji kampanii reklamowych. Wysoką skuteczność kampanii „Natura Cityboard Media” potwierdziły badania zrealizowane na początku września 2005 r. przez Instytut Badawczy GfK Polonia.
0 1 0 0 0 28.09.2005Bankowo w casusBTLAgencja casusBTL rozpoczęła współpracę z Bankiem Zachodnim WBK S.A. Współpraca obejmuje działania dla produktów związanych z linią bancassurance oraz dla projektu systemu informacji o kliencie CIS (Customer Information System).
0 1 0 0 0 28.09.2005GPD przygotowała kampanię dla marki Mella85% udziału w rynku galaretek to dla Jutrzenki za mało. 26 września ruszyła kampania telewizyjna galaretek owocowych w czekoladzie Mella przygotowana przez agencję GPD, która stworzyła także strategię nowej kampanii.