Świat się zmienia. Teraz cztery w jednym Centrum
  • 0
  • 1
16.10.2006

Świat się zmienia. Teraz cztery w jednym Centrum

„Świat się zmienia”, „Teraz cztery w jednym Centrum”. Od dzisiaj wiemy, jakie wydarzenie kryje się za trwającą od dwóch tygodni w Warszawie akcją marketingową, prowadzoną w radiu, na billboardach i autobusach. Zmienia się świat motoryzacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2006

W 2006 roku o 45% wzrośnie liczba maili wysyłanych w kampaniach e-mailingowych

Udział e-mailingu w tworzeniu więzi z klientem oraz w skutecznym docieraniu do nowych odbiorców stale rośnie. Ma to odzwierciedlenie w statystykach wysyłek dokonywanych za pomocą systemu Jet.Mail. W pierwszym półroczu wysłano prawie 29 milionów maili, do końca roku może to być nawet 57 milionów. W porównaniu z rokiem ubiegłym to wzrost o 45% - to główne wnioski z raportu na temat e-mailingu, przygotowanego przez firmę Interactive Marketing Partner należącą do Grupy CR Media Consulting.