Supremum ponownie dla Lingualand
  • 0
  • 1
18.09.2006

Supremum ponownie dla Lingualand

„Lubię… czerwone wino, czarno-białe filmy i poznawanie nowych ludzi. Nieźle udaję, że potrafię chodzić na szpilkach”. „Kocham muzykę i śpiew, lubię czekoladę i psychotesty, pająki zresztą też. O wszystkim, co kocham, mówię z pasją.”. Od 15 września takie i podobne wypowiedzi towarzyszą, przygotowanej przez Supremum Group, kampanii promującej krakowską Szkołę Języków Obcych – Lingualand.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 września 2006

15 września 2006