0 1 0 0 0 20.09.2006Kampania wprowadzająca na rynek Citroëna JumperaFirma Citroën Polska ruszyła z kampanią wprowadzającą na rynek nowego Citroëna Jumpera. Celem prowadzonych działań jest poinformowanie potencjalnych i obecnych klientów o wprowadzeniu nowego modelu auta oraz zwiększenie sprzedaży. Działania zaplanowane zostały do końca roku.
0 1 0 0 0 20.09.2006Internetowy konkurs Acxiom Polska rozstrzygniętyOd 8 sierpnia do 15 września b.r. na konkursowej stronie www.czasnawakacje.com trwały zmagania uczestników w wirtualnym turnieju zorganizowanym przez Acxiom Polska. Znamy już szczęśliwca, który zdobył w konkursie fundusze na zorganizowanie swojego wakacyjnego wypoczynku.
0 1 0 0 0 20.09.2006TBWAPR dla Galerii Biała w BiałymstokuAgencja TBWAPR została wybrana do obsługi public relations nowego projektu firmy TK Polska Operations SA – Galerii Biała w Białymstoku.
0 1 0 0 0 20.09.2006Equinox i Yapan przygotowali społeczną kampanię „Kocham.Nie biję”Agencja reklamowa Yapan przygotowała kreację a dom mediowy Equinox zaplanował i kupił media do społecznej kampanii reklamowej przeciwko przemocy w domu, która przebiega pod hasłem „Kocham. Nie biję”.
0 1 0 0 0 20.09.2006INTERIA.PL i Skąpiec.pl łączą siłyDo dyspozycji użytkowników INTERIA.PL został oddany nowy serwis Zakupy z porównywarką cen, ułatwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Jej pojawienie się w portalu to efekt współpracy INTERIA.PL z serwisem Skapiec.pl, będącym liderem wśród polskich witryn porównujących ceny w sklepach internetowych.
0 1 0 0 0 20.09.2006Dwa razy większa szansa na zdobycie nagrody WebstarW drugiej edycji Webstarfestival zgłoszone do konkursu strony będą poddane glosowaniu zarówno jury, jak i internautów, przez co maja większe szanse na zdobycie tytułu i wyróżnienia. W każdej kategorii zostaną przyznane dwie nagrody Webstar (jedna przez jury - Akademie Internetu, a druga poprzez internautów) oraz dwa wyróżnienia.
0 1 0 0 0 20.09.2006Karta PKO Visa Infinite w PolscePierwszy rok obecności karty PKO Visa Infinite na rynku – polscy posiadacze najbardziej elitarnej karty systemu Visa w czołówce jej europejskich użytkowników pod względem wydatków i używania karty za granicą.
0 1 0 0 0 20.09.2006Prepaidowa rewolucja – w podróż służbową z kartą przepłaconąPo Polsce podróżuje dwie trzecie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Na ten cel wydają oni średnio ok. 9 tys. złotych rocznie. Co piąty badany deklaruje także wyjazdy służbowe do innych krajów Europy, na które wydaje średnio ok. 10 tys. rocznie*.
0 1 0 0 0 20.09.2006Afekt realizuje cykl szkoleń dla Skoda Auto PolskaWyspecjalizowany w organizacji szkoleń team Afektu – afekt edu wygrał w drodze przetargu organizację cyklu szkoleń produktowych dla kadry dealerskiej Skoda Auto Polska.
0 1 0 0 0 20.09.2006FM Logistic w oczach swoich klientówFM Logistic, lider w branży operatorów logistycznych, bardzo dużą wagę przywiązuje do jakości oferowanych usług i satysfakcji klientów. Aby na bieżąco oceniać wprowadzone zmiany i wdrażać nowe rozwiązania, FM Logistic co roku przeprowadza badanie satysfakcji klientów.