„Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia” – druga odsłona akcji Nationale-Nederlanden (wideo)
  • 1
  • 1
8.03.2016

„Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia” – druga odsłona akcji Nationale-Nederlanden (wideo)

Nationale-Nederlanden TUnŻ rozpoczęło drugą odsłonę kampanii pod hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”. W nowym spocie chłopiec wciela się w postać bohatera z gry, z którym utożsamia również swojego tatę. Firma chce zachęcić do zastanowienia się nad bezpieczeństwem własnym i najbliższych w razie niespodziewanych zdarzeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52900 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 marca 2016