1 1 0 0 0 1.03.2016MasterCard i warszawskie restauracje zachęcają do spędzania chwil z najbliższymi (wideo)„Odłóż telefon i zacznij rozmawiać” – namawia MasterCard. Goście kilku warszawskich restauracji będą zachęcani do skorzystania z Capsule – urządzenia, które pozwoli oderwać się od kolejnych powiadomień w telefonie. Dzięki niemu będzie można oddać się przyjemności rozmowy i wspólnego posiłku, zdobywając przy tym nagrody. Marka promuje w ten sposób płatności mobilne.
1 1 0 0 0 29.02.2016Grześki z loterią „Dziecku odmówisz?” i kampanią reklamową (wideo)1 marca startuje loteria promocyjna marki Grześki (Colian), której towarzyszyć będzie kampania reklamowa. To kolejna odsłona aktywności pod hasłem: „Dziecku odmówisz?”.
1 1 0 0 0 29.02.2016Radio Vox FM zachęca do słuchania w wiosennej kampanii (wideo)1 marca startuje kampania wizerunkowa Radia Vox FM, która potrwa do końca miesiąca. Bohaterami działań są słuchacze rozgłośni.
0 3 0 0 0 29.02.2016Mistrzowie uczelnianej promocji. Wyniki konkursu Genius Universitatis 2016Kalejdoskop jako gadżet wpisujący się w komunikację marketingową uczelni, reklama prasowa afirmująca rozwój kobiet w branży technicznej. Seria eventów, pomysłowy i spójny profil na Facebooku, film promujący uczelnię oraz przyjazny serwis rekrutacyjny – takie projekty nagrodzono w konkursie Genius Universitatis 2016. Statuetki wręczono za najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne uczelni w roku akademickim 2015/16.
0 1 0 0 0 29.02.2016Marki Cat Footwear, Keds i Sperry pod opieką Digital KingdomPolski dystrybutor amerykańskich marek obuwniczych Cat Footwear, Keds i Sperry z początkiem 2016 r. nawiązał współpracę z Digital Kingdom. Agencja zajmie się obsługą online tych marek w Polsce.
0 1 0 0 0 29.02.2016Telekomunikacja i retail na czele największych marek w telewizji – ranking CodemediaMarkami, które najaktywniej docierały do konsumentów z promocją produktów i usług w 2015 r., były te z branży telekomunikacji i dużych sieci handlowych. Jak wynika z analizy domu mediowego Codemedia, niekwestionowanym liderem, podobnie jak rok wcześniej, był Orange. Jego wskaźnik GRP (uwzględniający częstotliwość nadawania komunikatu reklamowego) wyniósł ponad 64 tys.
0 1 0 0 0 29.02.2016Kampania promująca europejski drób w AzjiKrajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza rozpocznie promocję europejskiego drobiu w Azji. Budżet kampanii wynosi ponad 4 mln euro.
1 3 0 0 0 29.02.2016Ewa Farna promuje rok Internetu za darmo w Play (wideo)Piosenkarka Ewa Farna pojawiła się w kolejnej kampanii Play. Tym razem promuje ofertę internetową operatora.
0 1 0 0 0 29.02.2016Branża HoReCa spodziewa się wzrostu sprzedaży – „Barometr EFL”W I kwartał 2016 r. branża HoReCa wchodzi w dobrych nastrojach. Świadczy o tym dość wysoki odczyt subindeksu „Barometru EFL” przygotowanego przez firmę Ecorys, szczególnie w porównaniu z wynikiem za IV kwartał minionego roku.
1 1 0 0 0 29.02.2016Kampania promująca wiosenno-letnią kolekcję ubrań dziecięcych Cool Club (wideo)Marka Cool Club rozpoczyna kampanię telewizyjną. Promuje wiosenno-letnią kolekcję ubrań z linii Soft Pop, przeznaczonej dla dzieci w wieku 0–14 lat.