Superbacklight wystartował w Warszawie
  • 0
  • 1
4.04.2007

Superbacklight wystartował w Warszawie

W Warszawie  powstała  jedyna  w  Polsce  ekskluzywna  sieć  superbacklightów – wielkoformatów nośników Cityboard Media podświetlanonych od wewnątrz o powierzchni 48m2. Na superbacklightach, jako pierwsze w kwietniu, są eksponowane kampanie Polskiej Telefonii Cyfrowej (ERA), Kompanii Piwowarskiej (Tyskie) oraz Axel Springer Polska (Dziennik).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Konkurs „Przebudzenie w ogrodzie SPA” Kolastyny rozstrzygnięty

Grupa Kolastyna – jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych – wyłonił laureatów I edycji konkursu „Przebudzenie w ogrodzie SPA”, w którym główną nagrodę stanowił ekskluzywny pobyt dla dwóch osób w szwajcarskim SPA. Konkurs towarzyszył szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej jednej z marek znajdujących się w portfolio Grupy, w ramach której promowano nową linię kosmetyków pielęgnacyjnych Ogród SPA w odświeżonej szacie graficznej i pod nowym logo Laboratorium Kolastyna. Ogromny sukces I edycji konkursu sprawił, że uruchomiono jego II edycję, która zakończy się 30 kwietnia 2007 roku.