Strategia komunikacji na trudne czasy - Marketing przy Kawie
Strategia komunikacji na trudne czasy
  • 0
  • 1
12.11.2008

Strategia komunikacji na trudne czasy

Agencja Edelman Polska rozpoczęła oferowanie klientom nowej usługi „Corporate Trust Roadmap”. To oparty na globalnej metodologii Edelman, systematyczny proces strategicznego planowania komunikacji korporacyjnej. W założeniu, produkt ten ma wspierać Klientów w definiowaniu, a także optymalizowaniu zasobów przeznaczanych na różne obszary działań komunikacyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54895 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

wierny kibic

15 lat temu

też mi odkrycie...

No szybko odkryliście w tym Edelmanie, jak się buduje strategię komunikacji, nie ma co: analiza, cele, taktyki i wdrożenie.. Ale lepiej późno niż wcale ;-> Choć przyznam szczerze, że po raz kolejny głębokie ukłony uznania dla angielskich nazw i globalnych metodologii - przerost formy nad treścią, która to forma, niestety, coraz częściej zachwyca ...

Rozwiń komentarze

12 listopada 2008