0 1 0 16.03.2009Pierwsza odsłona kampanii Galerii Mokotów na stołecznych billbordachRusza nowa kampania reklamowa Galerii Mokotów, w której udział wzięła Miss Świata - Tatana Kucharova.
0 1 0 16.03.2009Diagnostyka w trosce o męskie zdrowieOgólnopolska sieć laboratoriów medycznych Diagnostyka, Fundacja Akademia Nowoczesnej Diagnostyki oraz Agencja Image Line Communictations przygotowały kampanię informacyjną „Andropauza – druga młodość dojrzałego mężczyzny”, która rozpocznie się w Krakowie w dniu 20.03.09 r. podczas „Wieczoru Gentlemana”.
0 1 0 16.03.2009IKEA wybrała dom mediowyIKEA zdecydowała się na współpracę z ACR, domem mediowym, który należy do Grupy Internet K2.
0 1 0 16.03.2009Sigma dla Teatru Kamienica Emiliana KamińskiegoAgencja Sigma International (Poland) rozpoczęła współpracę z aktorem Emilianem Kamińskim, który otwiera Teatr Kamienica w Warszawie.
0 1 0 16.03.2009Wielkanocna kampania przypraw Kamis„Zainspiruj się smakiem. Poznaj smak, który nadaje kolorów” to hasło rozpoczynającej się wielkanocnej kampanii przypraw Kamis.
0 1 0 16.03.2009Nowy klient Royal Brand PRZ początkiem marca Agencja Royal Brand PR nawiązała współpracę z warszawskim salonem piękności Celebrity Beauty&Spa. Umowa obejmuje działania z zakresu media relations.
0 1 0 16.03.2009Marketing mobilny w sporcieDepartament Marketingu Sportowego Sport24.pl poszerza swoje portfolio usług o działania z zakresu marketingu mobilnego.
0 1 0 16.03.2009Europejscy inwestorzy ocenią początkujących polskich przedsiębiorców internetowychAgregator kontaktów, serwis karaoke, planer podróży czy aplikacja mierząca czas naszej pracy z komputerem – te i inne projekty internetowe z Polski i Europy Środkowej mają szansę wygrać Mini Seedcamp Warszawa i walczyć o pieniądze międzynarodowych inwestorów. 18 marca br. europejscy inwestorzy zrzeszeni w Seedcamp i wspomagani przez największe osobistości polskiego Internetu ocenią potencjał i doradzą uczestniczącym w konkursie startupom.
0 1 2 13.03.2009Powstaje Kodeks Etyki Marketingu SzeptanegoUczciwość relacji, rzetelność opinii i ujawnianie tożsamości nadawcy - to podstawowe cechy, jakimi powinien charakteryzować się przekaz marketingu szeptanego. Reguły dotyczące posługiwania się jego narzędziami już niedługo określi Kodeks Etyki Marketingu Szeptanego.
0 1 0 13.03.2009Nowa kampania reklamowa piwa „Tatra”13 marca rozpoczyna się kampania reklamowa piwa „Tatra”, należącego do Grupy Żywiec.