0 1 0 0 0 18.11.2008The Skyboard – nowy nośnik w ofercie PlakativPlakativ Poland, ogólnopolski operator wielkiego formatu z początkiem 2009 roku poszerza swoją ofertę o mobilny nośnik reklamowy Skyboard.
0 1 0 0 0 18.11.2008NEO – nowa firma eventowa na rynku krakowskimWe wrześniu br. rozpoczęła swoją działalność na rynku nowa firma NEO specjalizująca się w profesjonalnej organizacji imprez.
0 1 0 0 0 18.11.2008Firma MK Inwestycje promuje Osiedle ZagajnikWeekend w Spa, wycieczka na Bali dla dwojga, rodzinny samochód dla mieszkańców przedmieść… lista bonusów, którymi deweloperzy namawiali do kupna mieszkania przez ostatni rok jest długa, jak lista życzeń do św. Mikołaja. Dziś jednak w całej swojej rozciągłości ląduje ona w koszu, a działy marketingu i PR deweloperów dwoją się i troją żeby wymyślić strategię komunikacyjną z ceną w roli głównej. Jeden z deweloperów w swojej kampanii postanowił pośmiać się mody na prezenty.
0 1 0 0 0 18.11.2008Targi Democamp – o start-upach i dla start-upów20 listopada br. w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, odbędą się pierwsze Ogólnopolskie Targi Start-upów, Funduszy Inwestycyjnych i Inkubatorów Przedsiębiorczości Democamp.
0 1 0 0 0 18.11.2008Start kampanii „Rodacy do AlterPracy!”W poniedziałek 17 listopada ruszyła kampanii promocyjna AlterPraca.pl realizowana przez PW „Rzeczpospolita” S.A. Cała kampania odbędzie się pod hasłem „Rodacy do AlterPracy! Praca jest zawsze i wszędzie".
0 1 0 0 1 18.11.2008Ideo HR uruchamia Recruitment TVIdeo HR uruchamia Recruitment TV – narzędzie rekrutacji dla sektora marketingu, reklamy i Public Relations w Polsce.
0 1 0 0 0 18.11.2008Kampania masy makowej HelioOd połowy listopada br. ruszy telewizyjna kampania wizerunkowa, wspierająca sprzedaż linii mas makowych Helio w puszce. Kampania jest elementem szerzej zakrojonych działań ATL obejmujących swoim zasięgiem zarówno media elektroniczne, jak i drukowane.
0 1 0 0 0 18.11.2008Pracownia Kreatywna Time 100% w strukturach Grupy Radiowej TimeW strukturach Biura Reklamy Time SA powstała Pracownia Kreatywna Time 100%, w ramach której realizowane są projekty sponsorskie, w które angażują się stacje radiowe z portfolio Grupy.
0 1 0 0 0 18.11.2008Trzy miasta – jedna promocjaDo końca roku trwać będzie wspólna kampania promocyjna Gdańska, Gdyni i Sopotu w Skandynawii. Realizowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną (PROT) ma zachęcić mieszkańców Szwecji i Finlandii do weekendowych wypadów do trójmiasta na tzw. city break.
0 1 0 0 0 18.11.2008Nigdy w niedzielę? (ClickZ)K. Gedney, Never on Sunday? Rethink Your E-Mail Schedule, "ClickZ", 12.11.2008Koniec z odpoczynkiem w niedzielę? A co z 3. przykazaniem?! ;)Okazuje się, że e-maile docierające do adresatów w niedzielę mają większe szanse na to, by w ogóle zostać zauważone. Mimo (a może właśnie wskutek) deklarowanej niechęci do poniedziałków, wiele osób już w niedzielę sprawdza zawodowe wiadomości (kolejna duża grupa robi to w drodze do pracy).