„Stewardessa? Hostessa? Idealna gospodyni!” – kampania wizerunkowa Lufthansy - Marketing przy Kawie
„Stewardessa? Hostessa? Idealna gospodyni!” – kampania wizerunkowa Lufthansy
  • 0
  • 1
15.04.2013

„Stewardessa? Hostessa? Idealna gospodyni!” – kampania wizerunkowa Lufthansy

Hasłem przewodnim kampanii wizerunkowej Lufthansy jest slogan „Nonstop you”. Kampania jest prowadzona w mediach drukowanych, Internecie, na nośnikach outdoorowych i urządzeniach mobilnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55185 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

falka

11 lat temu

o co chodzi w tej reklamie?

Czy może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi w reklamie Lufthansy? Do kogo odnosi się hasło? Do tej Pani czy do stewardesy? Ja nie kapuję. Jaki jest key benefit?

15 kwietnia 2013