0 13 0 0 0 21.04.2013Strażak, dziennikarz, polityk, piłkarz – jakim zaufaniem cieszą się poszczególne zawody? (European Trusted Brands)Wśród zawodów największym zaufaniem Polaków cieszą się te związane z ochroną życia i zdrowia, najmniejszym – polityczne. To główny wniosek z najnowszego badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
0 3 0 0 0 21.04.201350% internautów czyta blogi (raport)Połowa użytkowników Internetu zagląda na blogi przynajmniej raz w miesiącu, a jedna trzecia czytelników blogów sugeruje się opiniami blogerów przy dokonywaniu zakupów – wynika z badania „Blogerzy w Polsce 2013. Znajomość – wizerunek – znaczenie” autorstwa Tomasza Barana z panelu badawczego Ariadna i Anny Miotk z firmy Newspoint.
0 1 0 0 0 21.04.2013Polskie Badania Czytelnictwa w aplikacji mobilnejPBC wprowadzają na rynek płatną aplikację na smartfony z danymi o czytelnictwie badanych tytułów prasowych. 19 kwietnia aplikacja pojawiła się w App Store (iOS) i Google Play (Android).
1 1 0 0 0 19.04.2013Billboard przypominający stronę internetową przepowiada pogodę (wideo)Nowozelandzki mały serwis pogodowy reklamuje się na billboardzie przypominającym puste ramy. Kreacja ma przekonać przechodniów, że prognoza pogody podawana przez MetService jest najbardziej aktualna.
0 1 0 0 0 19.04.2013Czy prawdziwi faceci to jednak debile? – pyta Galeria RuszToruńska grupa artystyczna Galeria Rusz w swej nietypowej galerii prezentuje plakat „Faceci”. Kreacja jest próbą zmierzenia się z kulturowym stereotypem mężczyzny.
0 1 0 0 0 19.04.2013Grupa Eurozet kupiła wrocławskie Radio Traffic FMGrupa Eurozet kupiła Radio Traffic FM – wrocławską muzyczno-informacyjną rozgłośnię lokalną, która nadaje od 2007 r.
0 1 0 0 0 19.04.2013Przetarg na przygotowanie spotu Europejskiej Karty Młodzieżowej Euro26Trwa przetarg na przygotowanie i realizację 20-sekundowego spotu telewizyjnego Europejskiej Karty Młodzieżowej Euro26.
0 1 0 0 0 19.04.2013Stowarzyszenie PISOP rozstrzygnęło przetarg na działania marketingowe i doradczeStowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP rozstrzygnęło przetarg na działania w zakresie marketingu i doradztwa dla podmiotów ekonomii społecznej. Obsługą stowarzyszenia zajmie się Vision Consulting Group.
0 1 0 0 0 19.04.2013Grupa Air France KLM wybrała realizatora swoich działań PR w PolsceGrupa transportu lotniczego Air France KLM, obejmująca dwie linie lotnicze i spółkę holdingową, rozpoczyna współpracę z agencją Sigma International Poland.
0 2 0 0 0 19.04.2013MetroMsn.pl zachęca: „Czytaj to, co lubisz. Tak jak lubisz”„Czytaj to, co lubisz. Tak jak lubisz” to hasło ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej MetroMsn.pl. Skupia się ona na treściach portalu oraz jego dostępności na różnych nośnikach.