Espresso

2 sierpnia 2012

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2012

„Przyszło świeże” – ekologiczna kampania reklamowa sieci sklepów IKEA

IKEA Targówek 1 sierpnia rozpoczęła w Warszawie ekologiczną kampanię reklamową. Podczas akcji zostaną wykorzystane m.in. gigantyczne meble z trawy, „rosnące” billboardy, hasła reklamowe „wyczyszczone” na ulicach oraz kiełkujące ulotki. Przez cały czas trwania akcji rośliny znajdować się będą pod stałą opieką ogrodnika, a po jej zakończeniu na powrót trafią do naturalnej gleby. Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców Warszawy do odwiedzenia sklepu na Targówku.

1 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
1.08.2012

Mobile – rynki Europy Środkowo-Wschodniej dalekie od kopiowania globalnych wzorców

Internauci z regionu Europy Środkowo-Wschodniej z rosnącym entuzjazmem surfują w Sieci za pomocą smartfonów i tabletów. W czerwcu br. co siedemnasta odsłona w tej części Starego Kontynentu została dokonana za pomocą urządzenia mobilnego. Wśród producentów urządzeń przenośnych palmę pierwszeństwa wciąż dzierży Apple, ale inne brandy już depczą gigantowi z Cupertino po piętach – wynika z raportu „Do you CEE”, dostarczonego przez Gemius.

Poprzednie Następne