Start polskiego Bebo
  • 0
  • 1
8.08.2007

Start polskiego Bebo

Bebo, jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych, oficjalnie rozpoczął swoją działalność na polskim rynku uruchomieniem darmowej kafejki internetowej na Przystanku Woodstock – największym darmowym festiwalu muzycznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 sierpnia 2007

7 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2007

110 mln złotych na reklamę w wyszukiwarkach

Wydatki na marketing w wyszukiwarkach (ang. SEM - Search Engine Marketing) są najszybciej rosnącym segmentem reklamy internetowej w Polsce. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów IAB Polska wynika, że w 2006 wydatki na SEM wyniosły 60 mln złotych czyli 22% wszystkich wydatków na reklamę w sieci. Prognozy ekspertów zakładają, że w roku 2007 wydatki na SEM wzrosną o 83% i sięgną 110 mln złotych, a w 2008 rynek SEM w Polsce powinien być wart 190 mln złotych.