Outdoor Media XXL - Marketing przy Kawie
Outdoor Media XXL
  • 0
  • 1
7.08.2007

Outdoor Media XXL

Sierpniowe wydanie magazynu Outdoor Media – jedynego tytułu poświęconego szeroko pojętej reklamie out of home (OFH) oraz drukowi wielkoformatowemu ma gigantyczne rozmiary. Redakcja dostosowała wielkość magazynu bezpośrednio do głównego tematu: reklamy wielkoformatowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54913 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2007

110 mln złotych na reklamę w wyszukiwarkach

Wydatki na marketing w wyszukiwarkach (ang. SEM - Search Engine Marketing) są najszybciej rosnącym segmentem reklamy internetowej w Polsce. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów IAB Polska wynika, że w 2006 wydatki na SEM wyniosły 60 mln złotych czyli 22% wszystkich wydatków na reklamę w sieci. Prognozy ekspertów zakładają, że w roku 2007 wydatki na SEM wzrosną o 83% i sięgną 110 mln złotych, a w 2008 rynek SEM w Polsce powinien być wart 190 mln złotych.