Starlink: Rynek reklamowy w 2009 r. skurczył się o ponad 11%
  • 0
  • 1
12.02.2010

Starlink: Rynek reklamowy w 2009 r. skurczył się o ponad 11%

Dom mediowy Starlink opublikował wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy i mediów w 2009 r. Szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła w ubiegłym roku 6 miliardów 945 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w roku 2008 to 7,84 miliarda złotych). Oznacza to spadek względem roku 2008 o 11,4 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54581 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lutego 2010

11 lutego 2010