„Środocena – extra cięcie” – Lukoil rozpoczyna międzynarodową kampanię sprzedażową
  • 0
  • 1
3.04.2012

„Środocena – extra cięcie” – Lukoil rozpoczyna międzynarodową kampanię sprzedażową

W kwietniu spółka Lukoil rozpoczyna międzynarodową kampanię sprzedażową opartą na promocji cenowej paliw. Akcja potrwa przez cały kwiecień. W tym czasie klienci stacji mogą tankować taniej w każdą środę. Promocja obejmuje Polskę, Belgię, Węgry, Republikę Czeską oraz Słowację.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51860 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

3 kwietnia 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.04.2012

Rusza kampania „Przekaż 1% podatku dla Lambdy Warszawa” (wideo)

2 kwietnia rozpoczęła się kampania „Przekaż 1% podatku dla Lambdy Warszawa”. Jej celem jest kształtowanie akceptacji społecznej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transseksualnych oraz zachęcenie do przekazania 1% podatku na rzecz Lambdy. Akcję zainaugurowała premiera spotu „Jestem lesbijką”, w kolejnych dniach pojawią się m.in. plakaty w warszawskiej komunikacji miejskiej, reklamy prasowe, kinowe i internetowe. Kampania potrwa do końca kwietnia.