Spot w języku migowym. ING BŚ wznawia kampanię wizerunkową „Liczą się ludzie” (wideo) - Marketing przy Kawie
Spot w języku migowym. ING BŚ wznawia kampanię wizerunkową „Liczą się ludzie” (wideo)
  • 3
  • 1
8.10.2015

Spot w języku migowym. ING BŚ wznawia kampanię wizerunkową „Liczą się ludzie” (wideo)

ING Bank Śląski przypomina hasło i filozofię działania „Liczą się ludzie”. Marka kontynuuje tym samym kampanię wizerunkową. Jej głównym elementem jest spot z udziałem niesłyszących osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 października 2015

7 października 2015