Sphinx promuje Kolekcję Kibica - Marketing przy Kawie
Sphinx promuje Kolekcję Kibica
  • 0
  • 1
20.02.2012

Sphinx promuje Kolekcję Kibica

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, rusza z kampanią marketingową związaną z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej 2012. Klienci, zamawiając główne danie z deserem i napojem, mogą zebrać Kolekcję Kibica – segregator i pięć zeszytów poświęconych drużynom biorącym udział w Mistrzostwach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56450 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 lutego 2012