0 1 10.08.2005Smirnoff Experience™ Hot! Editionexperiential marketing TweetRuszyła kolejna akcja pod znakiem Smirnoff Experience™ – Smirnoff Experience HOT! Edition™.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.08.2005Goahead dla Roberts EuropeAgencja reklamowa Goahead zakończyła prace nad tworzeniem identyfikacji wizualnej dla Roberts Europe – międzynarodowej firmy spedycyjnej powstałej na bazie FedEd Custom Critical Europe, części FedEx Corporation. Roberts Europe specjalizuje się w rozwiązaniach transportowych najwyższej jakości - poprzez ogólnoeuropejską sieć dostarcza klientom rozwiązania dostosowane do ich bieżących potrzeb.
0 1 0 0 0 9.08.2005Boom na domenyNetArt, dostawca usług hostingowych i rejestrator domen internetowych, zarejestrował w lipcu b.r. poprzez swój serwis nazwa.pl ponad 3 000 domen. Ten rekordowy wynik jest o blisko dwie trzecie lepszy od tego, który firma zanotowała w analogicznym okresie minionego roku. NetArt jest liderem na rynku rejestracji domen, w którym posiada ponad 20% udziału.
0 1 0 0 0 9.08.2005Spam pornograficzny odchodzi?Najnowszy raport “Sam Index” firmy Clearswift zawierający analizę ilości i tendencji spamu ujawnił znaczny spadek e-maili o tematyce pornograficznej. W czerwcu tego roku niechciane wiadomości zdominowała tematyka finansowa oraz reklamy medykamentów.
0 1 0 0 0 9.08.2005Nowa promocja olejów Castrol i BP8 sierpnia ruszyła wspólna akcja promocyjna olejów Castrol i BP. Na zwycięzców czekają zestawy nawigacji satelitarnej Hewlett-Packard. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny olej Castrol lub BP, wysłać SMS-a na specjalny numer i zachować dowód zakupu. Laureaci będą wyłaniani co 48 godzin, aż do 24 września.