SMG Polska: Polsat zarobił znacznie więcej niż TVP przy ostatnim meczu Polaków - Marketing przy Kawie
SMG Polska: Polsat zarobił znacznie więcej niż TVP przy ostatnim meczu Polaków
  • 0
  • 6
28.06.2016

SMG Polska: Polsat zarobił znacznie więcej niż TVP przy ostatnim meczu Polaków

Pierwszy mecz 1/8 finału mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji został rozegrany między Szwajcarią a Polską 25 czerwca o godz. 15:00. Transmitowały go 3 kanały otwarte: TVP1, Polsat i Polsat Sport. Wpływy reklamowe Polsatu z sobotniego meczu mogły wynieść niemal 3,9 mln zł netto, TVP1 – 1,22 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 czerwca 2016