0 1 0 0 0 3.06.2016PKO Bank Polski wybrał dom mediowyW przetargu na obsługę mediową kampanii PKO Banku Polskiego zwyciężyła agencja Havas Media. Od 1 czerwca zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla banku.
0 1 0 0 0 3.06.2016Troje Polaków w jury EACA Euro Effie 2016European Association of Communications Agencies (EACA) ogłosiło listę jurorów tegorocznej edycji Euro Effie Awards. Wśród sędziów znalazło się troje ekspertów z Polski.
1 1 0 0 0 2.06.2016TomTom zachęca kierowców do zagrania w filmie „Życie w samochodzie” (wideo)Firma TomTom oferująca produkty do nawigacji zaprasza kierowców z całego świata do współtworzenia krótkiego filmu obrazującego życie w trasie. Marka zachęca, aby osoby podróżujące samochodem sfilmowały swoje doświadczenia z jazdy. Ich nagrania mogą stać się częścią filmu pt. „Życie w samochodzie”.
0 1 0 0 0 2.06.201618 Havas Warsaw startuje w Polsce1 czerwca w Warszawie otwarto nową jednostkę biznesową funkcjonującą w ramach Havas Media Group – 18 Havas Warsaw. Na jej czele stanął Dominik Komar. Wraz z czteroosobowym zespołem zajmie się on eksploracją innowacji w środowisku start-upowym, a także w mediach, kulturze czy technologii oraz tworzeniem na ich bazie rozwiązań komunikacji marketingowej.
1 4 0 0 0 2.06.2016Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska oraz Pani Ekscelencja promują kosmetyki ArtDeco (wideo)Z początkiem czerwca wystartowała kampania marki ArtDeco, promująca podkład Nude Foundation. Ambasadorkami akcji zostały blogerki: Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska oraz Pani Ekscelencja.
0 6 0 0 0 2.06.2016Polak idzie na kawę – „Café Monitor 2016” ARC Rynek i OpiniaNajbardziej znaną siecią kawiarni jest Starbucks, a najczęściej kupowaną kawą – latte. Najliczniejsza grupa kawoszy spożywa kawę na mieście raz lub kilka razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych. Nieco ponad połowa respondentów, wybierając kawiarnię, kieruje się ofertą deserów – wynika z badania „Café Monitor 2016” ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 2.06.2016„Jaka będzie przyszłość dziennikarstwa?” – badanie On Board Ecco NetworkWedług 26% pracujących dziennikarzy granica pomiędzy tekstem redakcyjnym a płatną treścią na współczesnym rynku medialnym jest obecnie mocno zatarta. To wniosek z badania „Jaka będzie przyszłość dziennikarstwa?”, zrealizowanego przez On Board Ecco Network. Duży wpływ na zaistniałą sytuację mają zmiany w źródłach finansowania mediów.
1 1 0 0 0 2.06.2016Polski Cukier promowany jako nieodłączny składnik wypieków (wideo)1 czerwca wystartowała kampania Krajowej Spółki Cukrowej, promująca Polski Cukier. KSC przypomina, że polskie wypieki są wyjątkowe, a ich niezbędnym składnikiem jest cukier.
0 12 0 0 0 2.06.2016Rosną wydatki reklamowe sektora mody – w II połowie 2015 r. wyniosły ponad 127 mln złW II połowie 2015 r. sektor mody przeznaczył na działania promocyjne ponad 127 mln zł. Stanowiło to kwotę większą o 18 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu 2014 r. W ujęciu całorocznym branża wydała 224,7 mln zł, notując wzrost na poziomie 20 proc. rok do roku – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
3 1 0 0 0 2.06.2016Rossmann i Myszka uczą dzieci higieny (wideo)Rossmann i znana z telewizji MiniMini+ Myszka w Paski zapraszają dzieci na lekcje higieny. To element kampanii edukacyjnej dla najmłodszych. Z okazji Dnia Dziecka w kanale YouTube marki drogeryjnej można obejrzeć pierwsze filmy.