Skuteczność marketingu doświadczeń – badanie Momentum
  • 0
  • 0
29.07.2013

Skuteczność marketingu doświadczeń &#8211 badanie Momentum

53% osób, które zetknęły się z marką promowaną metodami marketingu doświadczeń, kupiło dany produkt – stwierdzono w światowym badaniu przeprowadzonym przez agencję Momentum (McCann Worldgroup).

Po evencie organizowanym przez markę 62% badanych wchodziło do Internetu, aby dowiedzieć się więcej o produktach nią sygnowanych, a 72% opowiedziało innym o swoich doświadczeniach z brandem (bezpośrednio bądź poprzez media społecznościowe).

W badaniu konsumenci podawali również powody, dla których aktywacje wpływają na emocje dotyczące konkretnych marek. Najczęściej wskazywano, że marka dostarcza czegoś użytecznego, uszczęśliwia odbiorców lub sprawia, że życie jest łatwiejsze.

O badaniu
Badanie przeprowadzono na dziewięciu światowych rynkach. Zebrano 6,5 tys. wywiadów. Analizie poddano 56 marek związanych z sektorami FMCG, nowych technologii, sportu, finansów i motoryzacji.

29 lipca 2013

27 lipca 2013

Reklama

26 lipca 2013

Reklama