Škoda z kampanią wizerunkową modelu Octavia Combi (wideo) - Marketing przy Kawie
Škoda z kampanią wizerunkową modelu Octavia Combi (wideo)
  • 1
  • 1
18.06.2013

Škoda z kampanią wizerunkową modelu Octavia Combi (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa „Amazing |əˈmeɪzɪŋ| to chwile, dla których warto żyć” modelu Škody Octavia Combi. Działania prowadzone są w telewizji, prasie oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55715 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Duzik

11 lat temu

śmieszne

To "emejzin" w zapisie fonetycznym to po to żeby polskie wieśniaki aby na pewno dobrze wymawiały i kampanii nie skalały? No pewnie, trzeba "edukować" ile sił

18 czerwca 2013