0 1 0 0 0 1.09.2013III Forum FMCG: A-Brand. Starcie o serca, umysły i… półkę26 i 27 listopada w Warszawie odbędzie się III edycja Forum FMCG organizowanego przez Blue Business Media. Inwestycje w produkcję i rozwój marek są opłacalne nawet na wysoce konkurencyjnym rynku. Potwierdzają to udane strategie firm, które będzie można poznać podczas wydarzenia.
0 1 0 0 0 30.08.2013IAB AdEx Benchmark 2012: Reklama cyfrowa w Europie na fali wzrostowejPolska znalazła się na 11. miejscu wśród 26 krajów w europejskim rankingu wydatków na reklamę online – AdEx Benchmark 2012. Wartość rynku na Starym Kontynencie wyniosła 24,3 mld euro, co stanowi 25,6% całkowitych wydatków na media. Dynamika wzrostu nad Wisłą utrzymuje się na średnim europejskim poziomie – około 11%.
0 2 0 0 0 30.08.2013Google i Facebook z największymi udziałami w mobilnej reklamie w USARynek reklamy mobilnej w USA jest zdominowany przez dwóch graczy. Według danych eMarketera Google zyska w 2013 r. prawie połowę udziałów. Jedyną firmą mogącą zmagać się z gigantem z Mountain View jest Facebook.
1 1 0 0 0 30.08.2013Maciej Rock promuje darmowy Facebook w Plusie (wideo)Plus na Kartę zaprezentował spot promujący ofertę Darmowy Facebook w telefonie. W reklamie wystąpił Maciej Rock.
1 1 0 0 1 30.08.2013Reklama Ferrero wycofana po oskarżeniu o rasizm (wideo)Niemiecka kampania „Yes, weiss can” marki Ferrero została wstrzymana po tym jak pojawiły się głosy, że promuje ona rasizm.
0 2 0 0 0 30.08.2013Rozpoczęła się kampania „Sosy Łowicz królują na talerzach”Rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Sosy Łowicz królują na talerzach”. Kreacje pojawią się w prasie, na outdoorze oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 30.08.2013Anna Mucha w reklamie tuszu OriflameGwiazdą ogólnopolskiej kampanii Oriflame, która rozpocznie się na początku września, jest Anna Mucha. Aktorkę będzie można zobaczyć na kreacjach prasowych, outdoorowych oraz internetowych.
1 1 0 0 0 30.08.2013TNS Polska z wynikami raportu w przestrzeni publicznej (wideo)TNS Polska zaprezentuje raport „Reklama w przestrzeni publicznej”. Wyniki badania zostaną przedstawione na murze o powierzchni ponad 200 metrów kwadratowych na warszawskim Powiślu. Multimedialna premiera odbędzie się 12 września.
0 3 0 0 0 30.08.2013Prasa nadal najpopularniejszym źródłem informacji – raport IMM„Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „Dziennik Gazeta Prawna” to czołówka mediów, na których informacje powoływano się najczęściej w lipcu – wynika z analizy IMM.
0 1 0 0 1 30.08.2013Reklama hotelu lekceważy problem przemocy wobec kobiet?Zdjęcie kobiety leżącej na podłodze pod ogromną walizką reklamuje Standard Hotel. W dolnej części reklamy prasowej umieszczono niewielkie logo sieci. Blogerka oskarżyła hotel o promowanie przemocy wobec kobiet.