Sharp rozdaje bilety
  • 0
  • 1
16.05.2011

Sharp rozdaje bilety

16 maja firma Sharp rozpoczęła kampanię promocyjną telewizorów Aquos Led „Przełącz emocje na stadion”, w której do zdobycia jest 500 biletów na Euro 2012. Promocja wsparta zostanie kampanią w kinach sieci Multikino, kampanią radiową, internetową, prasową oraz outdoorową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2011

Digital Signage Trends 2011 już 7 czerwca

Już po raz drugi agencja 4D media relations wraz z liderami rynku digital signage oraz z patronem merytorycznym – stowarzyszeniem Polish Digital Signage Association organizuje międzynarodową konferencję Digital Signage Trends 2011. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie w hotelu Novotel Airport od 7 do 8 czerwca. Dwudniowa konferencja poświęcona będzie nowoczesnej formie reklamy i informacji na nośnikach cyfrowych takich jak monitory LCD, projektory, interaktywne kioski oraz ściany wideo.