Senior na zakupach porównuje i dokładnie sprawdza promocje z gazetek
  • 0
  • 0
19.06.2018

Senior na zakupach porównuje i dokładnie sprawdza promocje z gazetek

68% osób po 55. roku życia przynosi gazetki promocyjne bezpośrednio ze sklepu do domu. 17% zabiera je ze skrzynek pocztowych, 11% z klatek schodowych, a 3% z wycieraczek. Ponad 70% ankietowanych analizuje publikację dłużej niż 10 minut. 51% konsumentów po przeczytaniu chowa ją do torby na zakupy, a 34% wyrzuca do kosza – pokazuje badanie Hiper-com Poland i Blix.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 czerwca 2018