Schulz Brand Friendly zaprojektuje bombonierki - Marketing przy Kawie
Schulz Brand Friendly zaprojektuje bombonierki
  • 0
  • 1
6.12.2010

Schulz Brand Friendly zaprojektuje bombonierki

Agencja Schulz Brand Friendly otrzymała zlecenie na design opakowań oraz spot reklamowy  bombonierek dla spółki Solidarność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 grudnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2010

Warto stawiać na dwutygodniowe kampanie outdoorowe

Grupa Ströer zaprezentowała nową ofertę sprzedażową na 2011 rok. Propozycja została przygotowana z uwzględnieniem zmian, które dokonały się na rynku reklamy out-of-home w 2010 roku, a także wyników badania przeprowadzonego jesienią br. we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych, należącym do Grupy Gemius. Badanie „Wypożyczalnia krów” potwierdziło efektywność zastosowania dwutygodniowych kampanii outdoorowych w Polsce.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2010

W najbliższą niedzielę przytul Pajacyka (wideo)

5 grudnia, w samo południe, na rynkach miast takich jak Warszawa, Wrocław, Kraków i Toruń spotkają się aktywiści i promotorzy idei darmowego przytulania. Niedzielna akcja będzie specjalną edycją popularnego na całym świecie happeningu, mającą na celu wsparcie programu Pajacyk oraz odbywającego się w tym dniu Świątecznego Stołu Pajacyka. Wybrane w nim restauracje przekazują 10% swojego dziennego obrotu na rzecz dożywiania najbiedniejszych dzieci w szkołach i świetlicach.