Scholz & Friends Warszawa realizuje kampanię promocyjną wyborów do Parlamentu Europejskiego w roku 2009 - Marketing przy Kawie
Scholz & Friends Warszawa realizuje kampanię promocyjną wyborów do Parlamentu Europejskiego w roku 2009
  • 0
  • 2
18.03.2009

Scholz & Friends Warszawa realizuje kampanię promocyjną wyborów do Parlamentu Europejskiego w roku 2009

Pomiędzy 4 a 7 czerwca 2009 roku 375 milionów obywateli Unii Europejskiej będzie mogło oddać głos w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Po raz pierwszy, promocja wyborów odbywa się poprzez ogólnoeuropejską kampanię, której celem jest zwrócenie uwagi wyborców na wpływ, jaki wybory mają na ich życie osobiste. Opracowanie strategii i realizację kampanii we wszystkich krajach członkowskich powierzono międzynarodowej agencji sieciowej Scholz & Friends. Scholz & Friends Warszawa odpowiada za działania promocyjne prowadzone w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2009