0 1 0 0 0 7.03.2007Rexona Women zmienia wizerunekPod hasłem „Rexona działa w rytmie Twojego ciała” rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Rexona Women. Za opracowanie strategii, kreację i realizacje kampanii odpowiada agencja IQ Marketing, która zdobyła budżet w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 7.03.2007Najlepszy na świecie syntezator mowy w serwisie eprasa.comSerwis eprasa.com oferuje nową funkcjonalność – syntezator mowy. Dzięki niemu użytkownicy serwisu eprasa.com uzyskali unikalną możliwość odsłuchiwania codziennych biuletynów z przeglądem prasy.
0 1 0 0 0 7.03.2007Flora Maraton WarszawskiPo raz drugi marka Flora jest sponsorem tytularnym Flora Maratonu Warszawskiego – najsłynniejszego wydarzenia biegowego w Polsce. Z tej okazji zmieniony został logotyp imprezy. Nowa wizualizacja łączy elementy dotychczasowej szaty graficznej Maratonu oraz marki Flora.
0 1 0 0 0 7.03.2007Vegeta Produktem Roku 2007Smakowe wersje Vegety (Ziołowa, Pikantna, Light) zdobyły tytuł Produktu Roku 2007 w kategorii „Przyprawy uniwersalne”. Wyróżnienie przyznawane jest corocznie przez polskich konsumentów najlepszym nowościom oraz produktom innowacyjnym, które pojawiły się na rynku FMCG.
0 1 0 0 0 7.03.2007InPost – w trosce o ekologięFirma InPost - pierwszy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej INTEGER.pl planującej w II kwartale 2007 roku wejście na GPW – wprowadziła do swojej oferty program ochrony środowiska – EkoInPost. Program obejmuje działania proekologiczne w całości oparte na recyclingu, a także program lojalnościowy dla Klientów.
0 1 0 0 0 7.03.2007Łowcy korzyści wybierają Sodexho PassFirma Sodexho Pass Polska - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi oraz systemami motywacyjnymi przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych - przygotowała kolejną intrygującą akcję wielkanocną. „Łowca korzyści. Otwórz, to zbaraniejesz” to hasło przewodnie tegorocznej kampanii reklamowej, która ma zwrócić uwagę klientów na rzeczywiste potrzeby ich pracowników oraz korzyści płynące z używania kuponów.
0 1 0 0 0 7.03.2007Marketing & Communications Consultants dla Stowarzyszenia Emitentów GiełdowychMarketing & Communications Consultants (MCC) podpisała umowę o współpracy ze Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych (SEG) w obszarze działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i marketingowej.
0 1 0 0 0 7.03.2007PremiumBrand.pl – serwis poświęcony reputacji marekNa witrynie PremiumBrand.pl można znaleźć informacje dotyczące reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku oraz szczegóły badania PremiumBrand.
0 1 0 0 0 7.03.2007Lokata Żywiołowe Oszczędzanie, kolejna oferta PKO BP na wielkim formacie Madson & Grey przy Puławskiej w WarszawieKolejna wielkoformatowa ekspozycja reklamy zewnętrznej zrealizowana przez firmę Madson & Grey, zlokalizowana została na dwóch ścianach budynku przy ul.Puławskiej 11 i ul.Goworka w Warszawie. Reklama jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt depozytowy – lokatę połączoną z dwoma funduszami inwestycyjnymi. Lokaty gwarantują stały zysk i dynamiczne pomnażanie oszczędności. Dodatkowo można wygrać samochód Nissan Micra Cabrio.
0 1 0 0 0 7.03.2007Cafe News wybiera najpopularniejsze kanały RSSFirma Cafe News, producent pierwszego w Polsce agregatora aktualności, przygotowała wraz z portalem RSSy.pl miesięczny ranking kanałów informacyjnych (RSS). Wśród najpopularniejszych źródeł RSS znalazły się Wirtualna Polska, Interia i serwis Gazety Wyborczej.