0 1 18.03.2011San Markos dla OBIkampanie reklamowe TweetAgencja San Markos przygotowała i realizuje ogólnopolską kampanię reklamową dla sieci marketów budowlanych OBI.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 18.03.2011B3 Loyalty – platforma lojalnościowa szyta na miaręPlatforma internetowa B3 Loyalty to kompleksowe rozwiązanie informatyczne oraz logistyczne do budowania i zarządzania lojalnością, umożliwiające optymalizację kosztów związanych z tymi działaniami. Pozwala na szybkie wdrożenie i skuteczne zarządzanie programem lojalnościowym, wsparcia sprzedaży, konkursem czy akcją promocyjną.
0 1 0 0 0 18.03.2011Nowa miodowa Łomża10 marca do sprzedaży trafiło piwo Łomża Export Miodowe – najnowszy produkt z Browaru Łomża. To piwo będzie produkowane z wykorzystaniem naturalnego miodu pochodzącego z podłomżyńskich pasiek.
3 1 0 0 0 18.03.2011Szymon Majewski w kampanii reklamowej PKO BP (wideo)Od 14 marca dostępna jest nowa oferta PKO BP. Wprowadzeniu do oferty PKO Banku Polskiego nowych produktów towarzyszyć będzie kampania reklamowa we wszystkich mediach, której twarzą został Szymon Majewski.
2 1 0 0 0 17.03.2011Kampania reklamowa Cyfry+ (wideo)18 marca rusza wizerunkowa kampania reklamowa Cyfry+, promująca nową ofertę sprzedażową platformy. Spot przygotowało studio Platige Image. 26 marca rozpoczyna się z kolei kampania kanału Canal+, której podstawą będzie spot pt. „Ostatnie życzenie”.