0 1 0 0 0 6.10.2009Lidor współpracuje z Best Image PRPoznańska agencja Best Image PR rozpoczęła współpracę z firmą Lidor. Celem nawiązanej współpracy będzie próba wypromowania firmy Lidor jako eksperta i lidera wśród dostawców akcesoriów do motocykli typu chopper, cruiser oraz Hondy Gold Wing.
0 1 0 0 0 5.10.2009Fortress Gifts z dobrą energiąW związku z początkiem astronomicznej jesieni, firma Fortress Gifts zorganizowała akcję mailingową dla swoich klientów. Obecni i potencjalni kontrahenci otrzymali małe paczki z kasztanami.
0 1 0 0 0 5.10.2009Imago PR dla Ministerstwa Rozwoju RegionalnegoImago Public Relations na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego organizuje konkurs dla dziennikarzy „Nie przegap zmian na wschodzie”.
0 1 0 0 0 5.10.2009III edycja konkursu „Teraz Polska Promocja”Jeszcze tylko do 16. października br. można składać prace magisterskie do III edycji konkursu „Teraz Polska Promocja”. Na autorów najlepszych prac magisterskich dotyczących promocji Polski czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości 44.000 zł. Oprócz nagród finansowych będzie można zdobyć także atrakcyjne staże, praktyki, a nagrodzone prace będą miały szanse na publikacje. Głównym organizatorem Konkursu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego.
0 1 0 0 0 5.10.2009VIII edycja programu „Tak! Pomagam”Ruszyła VIII już edycja ogólnopolskiego programu wolontariatu pracowniczego „Tak! Pomagam”, realizowanego nieprzerwanie od 2006 roku przez firmę Provident Polska. Dzięki akcji, pracownicy i przedstawiciele firmy po raz kolejny mogą powiedzieć: „Tak! Pomagam” zgłaszając swoje projekty do 23 października 2009 r.
0 1 0 0 0 5.10.2009SBS Public Relations dla Inaurum.plAgencja SBS Public Relations podpisała umowę na obsługę PR nowego serwisu aukcyjnego Inaurum.pl.
0 1 0 0 0 5.10.2009Korona SA wybiera SwiiftAgencja Reklamowa Swiift rozpoczęła współpracę z firmą Korona SA. Swiift wybrany został w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 5.10.2009„Rozważny i romantyczna” – nowa kampania depozytów eurobankuZ początkiem października wystartowała nowa kampania reklamowa eurobanku. Spot telewizyjny „Rozważny i romantyczna”, nawiązujący stylem do komedii romantycznych, promuje jeden z produktów depozytowych eurobanku – rachunek oszczędnościowy.
0 1 0 0 0 4.10.2009Mariusz Trojanowski: „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”Celem książki Mariusza Trojanowskiego „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”, wydanej nakładem PWE, jest usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego oraz pokazanie znaczenia baz danych i ich wykorzystania w marketingu bezpośrednim. Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym, strategicznym i narzędziowo-operacyjnym.
0 1 0 0 0 2.10.2009LaSer Polska partnerem forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe”We wtorek 6 października 2009 r. w Warszawie rozpocznie się dwudniowe forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe”, zrzeszające kluczowych specjalistów w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem. Głównym partnerem spotkania jest firma LaSer Polska. Gościem specjalnym Forum będzie Serge Amabile – międzynarodowy ekspert i dyrektor ds. programów lojalnościowych LaSer na Europę.