III edycja Henkel Innovation Challenge - Marketing przy Kawie
III edycja Henkel Innovation Challenge
  • 0
  • 1
1.10.2009

III edycja Henkel Innovation Challenge

Ruszyła trzecia edycja międzynarodowego konkursu dla studentów – Henkel Innovation Challenge. Koncern ponownie poszukuje utalentowanych osób, które chcą sprawdzić swoją wiedzę i kreatywność oraz stanąć do rywalizacji ze studentami z 11 krajów. Na zwycięzców czekają ekskluzywne wakacje językowe – w Australii, Japonii lub Meksyku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2009

Konferencja w Instytucie Dziennikarstwa UW - praktycy i teoretycy o public relations

O znaczeniu i kondycji public relations dyskutowali profesjonaliści i uznane w środowisku autorytety. Konferencja „Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu” zorganizowana w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego 25 i 26 września 2009 r. stworzyła forum, na którym można było rozwiać nurtujące wątpliwości i postawić śmiałe tezy. Celem była próba znalezienia odpowiedzi na wiele ważnych z punktu widzenia komunikacji społecznej pytań, jak choćby: czym są dziś public relations? Jak są traktowane: czy tylko jako marketingowa forma promocji, czy też strategiczne narzędzie zarządzania komunikacją służące porozumieniu i prowadzeniu dialogu społecznego?