Konferencja w Instytucie Dziennikarstwa UW - praktycy i teoretycy o public relations - Marketing przy Kawie
Konferencja w Instytucie Dziennikarstwa UW - praktycy i teoretycy o public relations
  • 0
  • 1
1.10.2009

Konferencja w Instytucie Dziennikarstwa UW – praktycy i teoretycy o public relations

O znaczeniu i kondycji public relations dyskutowali profesjonaliści i uznane w środowisku autorytety. Konferencja „Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu” zorganizowana w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego 25 i 26 września 2009 r. stworzyła forum, na którym można było rozwiać nurtujące wątpliwości i postawić śmiałe tezy. Celem była próba znalezienia odpowiedzi na wiele ważnych z punktu widzenia komunikacji społecznej pytań, jak choćby: czym są dziś public relations? Jak są traktowane: czy tylko jako marketingowa forma promocji, czy też strategiczne narzędzie zarządzania komunikacją służące porozumieniu i prowadzeniu dialogu społecznego?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 października 2009